[ LUGOS ] Soundblaster AWE64 - instalacija

AMIS.net the-man at amis.net
Wed Jan 24 17:41:58 CET 2001

>  Poskusi raje mpg123, ce se ne motim izpise bolj podrobne komentarje ... no,
>  lahko da se motim.
Sem ga zdej downloadal, pa scompilal in mi zacne predvajat, ampak, slisi se to:
pesem se predvaja, ampak je tko, da je na vsake 0.5 sec priblizno premor in pol
se tko slis, kot da bi c c c c c c delalo...

>  Za zacetek preveri kaksna so dovoljenja za /dev/dsp - a kot root dela
>  slucajno?
>  Tisti uporabnik, ki bi rad kaj poslusal, mora imeti pravice za pisanje v
>  /dev/dsp.
Ja, sem probal kot root in je isto, potem pa sem dal se:
chmod +w /dev/dsp
in tudi ne dela :]

ajde,
theDevil

--
The gods made heavy metal, and it's never gonna DIE!