[ LUGOS ] unable to fork

Rok Krulec Rok.Krulec at acm.org
Mon Jan 22 12:15:46 CET 2001

On Mon, 22 Jan 2001, Metod Kozelj wrote:
> Po moje ko doseze dovoljeno stevilo procesov.
> ulimit -u v bashu.
Samo men kr naenkrat zacnejo vsi serverji tkole javljat, najprej
tcpserver, potem sshd in vse gre k vragu = sistem se na network odziva in
deluje, samo ne more poganjat novih procesov, kar pomeni da rata totalno
non-accessible. Kako bi jest tale limit povecu tako da bi veljal za vse
userje in vedno ? Edina resitev, ki jo vem je, da recem tam v tisti bash
skripti kjer pozenem apache in vse ostale stvari ulimit -Su vecjacifra.
Al gre to kako drugace ?

Rok

Portoroz, 22.01.2001 @ 12:11