[ LUGOS ] PowerPC/OpenFirmware/CHRP boot CD

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sun Jan 21 11:10:41 CET 2001

On Sun, Jan 21, 2001 at 09:45:05AM +0100, j wrote:

> cat RS/6000-Boot-CD.howto > lugos-list ? ;-)

Hm, priblizno tkole:

Najprej si prevedes yaboot, zadeva mora biti prevedena na PPC masini ali pa
crosscompiled... Whatever... Yaboot ima en NASTY bug, ki mu preprecuje, da
prebere yaboot.conf, ce file ni dolg tocno 32kB (32768 bytes).

Ko delas ISO file system, je vazno samo, da imas gor \ppc\bootinfo.txt. Kjer
not 'zapeces' bootanje iz cdroma, tako da namesto boot &device; ... das
notri kar `boot cdrom:,yaboot'. To bi moral OpenFirmware znat prebrat in se
bootat iz cdroma...

V yaboot.conf si pac napises konfiguracijo (yaboot.conf je na moc podoben
lilo.conf), kjer je pa spet nekaj problemov. Prvi je ta, da je yaboot brain
dead in ne dela branje iz datoteke, tako da moras vsakemu \ znaku dodat se
en \. (Tisti ki poznajo C oz shell vejo za kaj se gre). Drugi problem je,
kot sem ze omenil, dolzina datoteke. Vse kaze nato, da OpenFirmware nima
moznosti ugotavljati dolzine datoteke in ker bere 32kB bloke, moras imet
datoteko dolgo 32kB (Isti problem se pojavlja na SuSe PPC cdromu, ki se ga
ne da zbootat in yaboot javi, da ne najde yaboot.conf. Ceprav zadeva je tam
in jo odpre za branje ampak je nikoli ne prebere.).

Naslednji problem je pa ramdisk oz dostop do njega. Boot z yabootom je malo
drugacen kot z diskete, ker nalozis yaboot in sele potem kernel. Problem je,
da ko nalozis kernel, kernel nima pojma od kje se je nalozil in sploh ne ve
od kje naj pobere ramdisk za start. Zato mora yaboot pred tem rezervirati
pomnilnik za ramdisk in ga naloziti v memory. Hec je v tem, da ima yaboot
zadevo hardcoded in vedno rezervira 4MB rama za ramdisk. Ce ima kdo vecji
ramdisk potem bo treba popravljati yaboot.c. Kernel treba poklicat z
naslednjimi parametri:

load_ramdisk=1 root=/dev/ram ramdisk_size=4096

Da kernel uporabi 4MB ram disk.

Ramdisk mora biti gziped datoteka.

No tole je hm, na kratko :) vse. Ce koga se kaj vec zanima naj vprasa
privat.

David!