[ LUGOS ] procmail

Ales Casar casar at uni-mb.si
Fri Jan 19 15:13:24 CET 2001

On Fri, 19 Jan 2001, Tadej Kirincic - Kiri wrote:

> Imam par naslovov, od katerih NOCEM dobivat emailov, zato sem si naredil
> .procmailrc file, ampak mi stvar nikakor ne dela in se vedno dobivam vse
> maile (ki so prav nadlezni).
> Vsebina mojega .procmailrc
>
> mars:~> cat .procmailrc
> :0
> * ^From:.*MyComputer.com*
> /dev/null

Slucajno to pocnes na racunalniku o katerem vem nekaj vec in ti lahko
recem, da je (bil) problem v sendmailu, ki po pomoti/napaki ni bil
skonfiguriran tako, da bi sploh uporabljal procmail za LDA. Poskusi zdaj.

Sam v splosnem v situacijah, ko neko konfiguracijsko datoteko divje
spreminjam, efekta pa ni nobenega, zacnem preverjati ali je to datoteko
sploh kdo prebral (ls -alu /ime/datoteke). Rado se namrec izkaze, da je
ne. Potem pa nadaljujes in pogledas ali je sploh bilo kaj dostopov do
programov, ki bi naj to brali (v tem primeru 'ls -alu
/kjer/koli/ze/procmail'). In tako naprej... Se najvecjo tovrstno
pustolovscino sem dozivel z raziskovanjem, zakaj mi X server na Solarisu
in HP-UXu ni hotel upostevati mojih nastavitev v nekaterih izmed tistih
stotih konfiguracijskih datotek.

On Fri, 19 Jan 2001, Saso wrote:

> Manjka ti pika (.) pred drugim asterisk (*) znakom. Lahko pa tudi
> povsem zbrises drugi asterisk znak.

Jaz bi tudi svetoval brisanje tiste zvezdice na koncu. Ce ze to ne, pa
vsaj dodati piko pred njo. Ampak nikakor pa to ne mogel biti razlog za
nedelovanje teh filtrov. Prefiltriral bi sicer kaj prevec, vsekakor pa je
zajel tisto, kar je Tadej (verjetno) mislil.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/