[ LUGOS ] swapfile

Darko Koruga darko.koruga at hermes.si
Fri Jan 19 10:24:03 CET 2001

On Fri, Jan 19 2001, Tadej Kirincic - Kiri wrote:

> veliko memory-a (netscape.....), se mi swap napolni do konca......oz
> samo naenkrat racunalnik frizne.....disk pa se vedno dela oz se se vedno
> nekaj dogaja, le da nobena kombinacija tipk ne pomaga (tudi miska
> crkne). Slisal sem, da se da narediti swapfile. A mi lahko kdo pove kako
> se naredi ta swapfile??

Sicer ne vem kako ti bo tu swapfile pomagal ampak vseeno: kreiraj
datoteko zeljene velikosti (dd if=/dev/zero of=/pot/do/swapfilea
count=8192 ti naredi datoteko velikosti 4M). Potem nastavi swap
na tem file (man mkswap) in ga aktiviraj (man swapon). Zadeva
je uporabna tudi ce zelis deliti swap med Windoze in Linuxom.

Lp,
          Darko