[ LUGOS ] root prijava

Primož Hrvatin primozh at email.si
Fri Jan 19 09:51:18 CET 2001

Preglej loge - verjetno imas nepravilno nastimano PAM podporo. Poglej v
/etc/pam.d, tam bi moral biti fajl su, notri pa nekaj takega:

#%PAM-1.0
auth       required     /lib/security/pam_pwdb.so shadow nullok
account    required     /lib/security/pam_pwdb.so
password   required     /lib/security/pam_cracklib.so
password   required     /lib/security/pam_pwdb.so shadow use_authtok nullok
session    required     /lib/security/pam_pwdb.so
session    optional     /lib/security/pam_xauth.so

lp
Primoz