[ LUGOS ] ibm thinkpad

Janez Trenz janez.trenz at bigfoot.com
Thu Jan 18 21:51:06 CET 2001

Jurij Rescic wrote:

> Uporabljam HPC note 5033, na katerega sem dal Mandrake 7.0 in dela razen
> winmodema vse, vkljucno s Silicom PCMCIA mrezno kartico (tisto 10 Mbitno,
> ne Cardbus).  Dela tudi zvocna kartica, in tudi kombinacija Fn-F12 za
> suspend na disk, APM, pa mouse-pad.  Z USBjem si nimas kaj dosti pomagati,
> IrDA in mikrofona pa nisem sprobal.  'Obesil' se mi ni pa nikoli.

Èe je modem PcTel HSP (vsaj na 6133 je) potem
<http://210.209.13.179/driver/modem/8x38hsplin.zip>. Dela tudi USB, vsaj
root hub ;), presku¹eno s Suse 6.4 in 7.0. Grafika pa je Rage Pro LT s
4MB SDRAM. Tudi utah-glx lepo dela.

Janez

PS. Èe se le da, vzemi cardbus mre¾no, ki dela tudi z linuxom. pcmcia
je "cpu hog".