[ LUGOS ] ibm thinkpad

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Thu Jan 18 17:42:19 CET 2001

> zanima me, kako se obnese linux na notebookih... katerega mi
> predlagate, katera distribucija je najbol primerna, itd.

Ce trdim, da linux dela na prenosnikih brez _vseh_ tezav, ne govorim
resnice.

Thinkpadi so druzina prenosnikov, njihovo vgrajeno drobovje se precej
razlikuje. Potem so tu se specificne kartice PCMCIA...

Skoraj redno ne deluje zvocna kartica. Vcasih je resitev OSS, z mwave
kartico pa do zvoka ne bos prisel brez MS DOS. Zelo redko so majhne ali
manjse tezave v nekaterih starejsih jedrih se z funkcijami apm. Te so v
distribucijah 6.2 ali kasnejsih redke, resljive pa tudi s patchi.

Kolikor vem, pa ne delujejo tipke Fn-...

Ce te zanima ocena za konkretni model prenosnika, poglej pri
http://www.cs.utexas.edu/users/kharker/linux-laptop/
Tam bos nasel tudi recepte za odstranitev tezav.

Po drugi strani pa ni nobenih tezav s stabilnostjo, monitorjem, X ...
Distribucije znajo vse enako dobro delati na Thinkpadih, zato bo presoja
temeljila na drugih kriterijih.

Lep pozdrav,
Ales