[ LUGOS ] SSH

Bostjan Mercun bostjan at impresija.com
Thu Jan 18 16:44:21 CET 2001

Zivjo

Stojan Rancic wrote:

> Imas mogoce v sshd2_conf vklopljeno, da se mora IP resolvat, ce se hoces konektat
> na masino ? Sicer pa probaj vklopiti debugging v sshd, ga dati na kak
> drug port in se potem tam igrati, da vidis, kaj ti pise v logih.

Ne, te opcije v sshd2_config sploh nisem nasel. Stvar je v tem, da so
bile nastavitve clientov in serverjev vedno enake (razen, ce mi jih je
na serverju nekdo drug spremenil). Ze pol leta delam na serverju na enak
nacin, tudi zdajle, tistih deset minut pa ne. Vedno, ko se povezem imam
siolov IP. Ko se se niso resolvali sem ravno tako prisel na server, kot
zdaj, ko se.

Mimogrede, pregledal sem file-e kot npr. w, who, netstat, md5sum,
sshd... Vse OK.

Mogoce imam v xinetd.conf premajhno stevilo dovoljenih povezav ali pa
kaj podobnega. Ker sem na dial-up-u me pogosto odklopi, ker pozabim
tipkat. Mogoce kaksne povezave obvisijo, ali pa kaj podobnega.

Ravnokar se mi je isto zgodilo.

zaenkrat hvala

lp

		Bostjan