[ LUGOS ] Mozen vdor

Uros Gruber uros at sir-mag.com
Thu Jan 18 16:46:54 CET 2001

On Thu, 18 Jan 2001, David Klasinc wrote:

> File je, samo ls in podobne zadeve, ti ga ne najdejo.
>
> Reinstaliraj masino.
>
> Oziroma, dobi si ls, ki je staticno linkan in ga pozeni na svojimasini, pa
> bos hitro nasel marsikaj. :)

Kje lahko dobim ta staticni ls. Ma kdo binary. In zakaj nekaj procesov
sploh ne vidim pa v bistvu so. Recimo sshd je pognan  in deluje
vendar ga v spisku s ps ali top ni. Ce pa restartam pid ki mi pise z
netstat -ap pa lepo restarta.

a je to spet kak fora v tem staticnem linkanju. Ko smo ravno pri tem me
zanima info v cem je fora teh staticno linkanih zadev.

lp Uros