[ LUGOS ] Mozen vdor

Martin martin at amadej.si
Thu Jan 18 12:43:18 CET 2001

Iz osebnih izkusenj ti predlagam:
poglej /var/spool/lpd/
z komando ls -la ;) .
V tistem diru kjer je ps (bin/ps) al kaj je ze poglej ce obstaju tudi
.ps datoteka in ju zaamenjaj. ;)
Probi poiskat datoteko hdap (men se zdi tud v bin)
odpri jo v texotvnem editoru..

Verjetno ti je en udru in se niti ni matrou namestit root kita.
Pomoje je samo zamenju ps (ce ne bi tudi netstat ne pokazou
njegovih programov)

Glede poganjanja unga bouncera si je verjetn nastimou crontab.
Njegove file lahko najdes ce se logiras v sumljive usere iz passwd
(su lp, cd, pwd, ls -la)
kot naprimer lp. in listas crontabove jobe crontab -l al kaj je ze.
k bo napisan neki kot
10,20,30,40,50 * * * * /njegov/dir/bouncer

Ce bos nasu kake take simptome ti lahko se kej vec na privat povem ;)