[ LUGOS ] dual coppermine plate od epoxa - MB FC-PGA DUAL EPoX D3VA 694x

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Tue Jan 16 16:27:57 CET 2001

On Tue, 16 Jan 2001, Rok Krulec wrote:

> A kdo laufa kaksno dual procesor plato od epoxa v LinuXu ?
> Kaksne so izkusnje ?
> Kle pri "***ne bom delal reklame***" imajo neke cheap varijante za 35K,
> kamor bi nataknu 2x coppermine700, samo bi mogoce le rad slisal kaksno
> mnenje prej preden grem kupovat.
> A bi se taka plata obnesla na serverju 24/7 ?
Zal ti tudi jaz ne morem dati odgovora na tvoje vprasanje.
Sem pa povprasal kolego tukaj kaj on priporoca, ker imamo masine z dvema
procesorjema in v izgradnji je cluster, kjer bodo prav tako dvoprocesorski
hosti. Priporoca:
- Intel i840
- Serverworks

kind regards | lep pozdrav, Renato

Present address: Dr. Renato LUKAC       |Permanent address: dr.Renato LUKAC
Dept of Chemistry, University of Warwick|Gimnazija M.Sobota, Solsko nas. 12
Coventry CV4 7AL, UK                    |SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija
Tel: +44 (0)24 76 522261                |Tel: + 386 (0)2 5 381 266