[ LUGOS ] PowerPC/OpenFirmware/CHRP boot CD

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Mon Jan 15 10:08:38 CET 2001

On Sun, Jan 14, 2001 at 08:58:46PM +0100, Borut Mrak wrote:

> Bug gor ali dol, tudi ce ga ne bi bilo, ti to ne bi bootalo chrp masine,
> kolikor je to meni jasno.
>
> Ce ti je v tolazbo, jaz se nisem nasel distribucije za PPC, ki bi imela
> bootable CD za to arhitekturo.

Finta je v tem:

 Na CHRP masini naredis PReP particijo, ki ni vecja od 4MB (nekateri pravijo
8 ampak se nisem probaval). Potem instaliras yaboot in ybin. Popravis
/etc/lilo.conf in potem ybin naredi eno cudno zadevo in kernel+yaboot spravi
na tisto PReP particijo. Masina zna to bootat.

mkhybrid -prep-boot naj bi naredil ravno to. :)

In ce das od Suse 7.0 CD v masino in v OF napises boot cdrom:,\\yaboot ti
pokaze boot menu in lahko bootas.

Ja, takega bootable CDja, ki bi bil plug and play pa tudi jaz nisem videl.
Se diskete ne... :)

David!