[ LUGOS ] crc error

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Sat Jan 13 15:57:59 CET 2001

Yo!

From: Bostjan Tursic <bostjant at cast.eu.org>

> Si pognal lilo, po kompajlanju kernela, in po tistem ko si prekopiru
bzimage na
> pravilno mesto? :)

Po mojem je pognal no :), je pa tudi varianta da ni samo dvomim da ni :)
namrec ce zamenjas kernel (novega skopiras na mesto starega) ti ob boot-u
napise "run out of input data", ceprav tudi moznost takojsnjega reseta ni
izkljucena, samo da se meni to nikoli ni zgodilo ce sem pozabil na
poganjanje lilo-a. Vse to je dostikrat odvisno od hardware-a in od verzije
BIOS-a. Ce je BIOS buggy, so verjetnosti da se ti dogajajo cudne reci precej
velike, se posebaj ce si v masino ravnokar dodal kaksen kos in nisi izvedel
posodobitve ESCD-ja ali kakorkoli se ze ta rec imenuje. Moj nasvet je da
gres v BIOS, izvedes "load BIOS defaults" ter "update ESCD". To dostikrat
pomaga, predvsem ce je maticna plosca oziroma BIOS dokaj nov.

Lahko pa da ni to to, dal sem samo predlog...

lp,B