[ LUGOS ] telnet prijava

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Sat Jan 13 15:28:55 CET 2001

Yo!

From: Simon Tomazic <simon at aborigin.net>

> morem prebrat IPja. Z Linux streznikom pobiram posto iz ISPjevga mail
> streznika, za to ne rabim IPja. Ce pa hocem posiljat posto pa rabim
> svoj IP.

? Kaj? Posljes posto na relay SMTP, ki dovoljuje dostop z ranga IP-jev ki
jih ima tvoj provider za PPP. She kaj? Mogoce she kaj? Ne vem no, posto
posiljam s svoje Linux masine na inet od kar vem zanj. Ko sem bil se majhen
in nisem vedel kaj je to relay SMTP streznik, sem posiljal posto direktno s
svojim SMTP streznikom pa je vedno vse prislo tja kamor je bilo namenjeno,
edino cas oddajanja poste je trajal malo dlje kot ce bi posiljal na relay.

lp,B