[ LUGOS ] SMTP autorizacija

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Thu Jan 11 13:15:13 CET 2001

On Thu, Jan 11, 2001 at 05:30:06PM +1100, Saso wrote:

> Slab firewall torej.

V bistvu sem se narobe izrazil. Firewall, ki dela MASQ...

> Vse, kar res rabis spustiti skozi firewall je 500/udp, 47/ip in 50/ip.

Ampak ce je masina na lokalni mrezi, potem zadeva ne bo delovala. Tako
trdijo tisti ki so delali IpSec za linux in to je bilo tudi meni jasno, ko
mi zadeva ni delala.

> Stevilo streznikov samo po sebi ne zvisa ali zniza verjetnosti, da bo
> v tvojo mrezo kdo vdrl, ce si stvari postavil tako, kot je treba Ce ne
> ves tocno, kako je treba zavarovati svoje streznike, pa je ze 1
> streznik prevec.

 Hm, spet ena o avtomobilih. Tisti, ki ima avto in se z njim vozi enkrat na
dan in bistveno manj moznosti da se zaleti kot tisti, ki prezivi 12 ur v
avtomobilu.

In popolnoma enaka situacija je s serverji. Pa je prav vseeno kaka je
zascita na teh serverjih in kako so obcutljivi in kako je vse skupaj
postavljeno. :)

David!