[ LUGOS ] SMTP autorizacija

Saso Saso at VSecureIT.net
Thu Jan 11 07:30:06 CET 2001

In message <20010110172818.A178 at mars>, David Klasinc writes:

>Je vsakdan, ki ga pa ne mores spraviti skozi firewall. Bos dal za svoj
>gateway Win2000 masino? Hm, no ja, jaz je nebi. Laufati vzporedno dve
>masini, ki imata dostop do lokalne mreze je pa toliko vecji security risk.

Slab firewall torej.

Vse, kar res rabis spustiti skozi firewall je 500/udp, 47/ip in 50/ip.

Stevilo streznikov samo po sebi ne zvisa ali zniza verjetnosti, da bo
v tvojo mrezo kdo vdrl, ce si stvari postavil tako, kot je treba Ce ne
ves tocno, kako je treba zavarovati svoje streznike, pa je ze 1
streznik prevec.

O dobrih in slabih straneh terminiranja raznih tunelov znotraj interne
mreze pa kdaj drugic/kje drugje.

LP,

Saso