[ LUGOS ] SMTP autorizacija

Simon Tomazic simon at aborigin.net
Mon Jan 8 11:25:50 CET 2001

Rad bi da mi SMTP streznik vprasa pravtako kot POP3.

Kaj in iz kje:
- SMTP: qmail (laufam iz inetd-ja)
- POP3: imap-4.5 (POP3) (laufam iz inetd-ja)
- IMAP: imap-4.5 (IMAP) (laufam iz inetd-ja)

rcpthosts imam v ./qmail/controls zato da nisem open relay. Omogočil
bi userjem na strežniku da uporabljajo ta SMTP streznik. Da
uporabljajo ta SMTP iz kjerkoli ne samo iz local omrezja.

Prebiral sem na strani www.qmail.org, napisanega je kar nekaj. Vendar
karkoli sem probal mi ni delalo. Nekje sem pa prebral da je nacinov
kako "prepricat" SMTP streznik da te vprasa za gelo veliko, zato
sprasujem ce imam kdo kaksne izkusnje.

--
LP

 Simon