[ LUGOS ] KDE2 in Latin2 fonti

Gregor Zor? gregor.zorc at email.si
Mon Jan 8 09:56:17 CET 2001

Ja, 102 tipke plus tri "win" tipke.

V kde2 nastavitvah za tipkovnico se mi je cudezno dodala se moznost "slovene"
in ne "slovensko". Te moznosti do sedaj nisem opazil. Vendar so problemi se
vedno isti: z drugimi razporeditvami: nemska, angleska, ... delajo tipke za
sumnike normalno, medtem pa ko preklopim na slovensko tipkovnico, nobena ne
dela vec.

Ali je napaka sploh v tipkovnici?

lp
Gregor