[ LUGOS ] Suse 7.0 problem

rok.papez at kiss.uni-lj.si rok.papez at kiss.uni-lj.si
Sat Jan 6 12:34:53 CET 2001

Zivjo!

Najverjetneje nimas v sambi nastavljeno enkriptanje passwordov.
Najhitreje popravis to v Windowsih in sicer datoteko
/usr/share/doc/samba-2.0.7/docs/Win98_PlainPassword.reg
prenesi na windowse 98 in vnesi v registry.

Drug nacin:
enkriptaj passworde v sambi (kar je daljsi postopek) in si ga
lahko preberes v navodilih za sambo v /usr/shared/doc/samba-2.0.7

Log za sambo se nahaja v /var/log/samba/....
in je res koristno branje!

Samba != FTP streznik

--
best regards,