[ LUGOS ] ISDN help!!

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Sat Jan 6 00:43:00 CET 2001

On Fri, Jan 05, 2001 at 10:42:19PM +0100, Mitja Podgajski wrote:

> Imam USR ISDN Pro TA Externi ISDN "modem" ... priklopljen je na COM2

COM2 ... torej /dev/ttyS1

> Ta modem hocem usposobit v RH7.. baje se da usposobit kot navaden modem,
> tako da se mi nebi trebalo ubadati z temi isdn nastavitvami, ampak bi

Ne samo "baje" - z isdn gonilniki, ki jih lahko das v kernel, 3Com TA nima
kaj poceti. Pozna AT ukaze in ga torej uporabljas na enak nacin kot 3Com
Sportster 56K, na primer. ;)

> delal kot navaden modem (s KPPPjem)...

KPPP pusti lepo pri miru, najprej se loti minicom-a in poskusi vpisati kak
AT ukaz. Recimo ATD 4797000 - ocitno uporabljas Arnesza dostop ...

> ukaz: ln -s /dev/ttyS0 /dev/modem ne pomaga...

Preden se cesarkoli lotis, pa popravi, da bo /dev/modem kazal na /dev/ttyS1,
ce je TA res an COM2. Sicer pa - z minicomu poskusi oboje, pa bos ze videl,
koliko je ura. ;-)

> Mi ve kdo povedat, kaj naj naredim, da bo zadeva delala?:)

Predvsem se pa ne obremenjuj s PPPjem, kjer je lahko cuda napak, preden
sploh ves, da imas pravilno namescen isdn vmesnik.

Koristna navodila so se vedno na voljo na http://borut.rulz.org/PPP/

--
Andraz Hvalica                      |   WinErr: 019 User error - Not
andraz at amis.net                     |   our fault. Is Not! Is Not!