[ LUGOS ] Suse 7.0 problem

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Fri Jan 5 14:56:10 CET 2001

Zdravo !

Kaj ko bi poslal smb.conf file, ali pa njegov del?

Kako ftp://masina, saj samba ne dela na ftp protokolu!? To ne bo šlo. Samba ti
omogoči, da se Linux box obnaša kot da ima nameščene windowse in daje mape in
tiskalnike v skupno rabo (pa še kaj drugega lahko počneš).

Ne vem kako si namestil sambo, katero distribucijo Linuxa imaš, ali je samba
pognana, definiranu uporabniki, če je ne poganjaš v share načinu, ...

Napiši malo več, še prej pa pojdi na www.samba.org ali še bolje - preglej te
strani: http://sunsite.auc.dk/samba/oreilly/using_samba/

Lep pozdrav, Andrej