[ LUGOS ] qmail konfiguracija

Martin martin at amadej.si
Thu Jan 4 19:51:25 CET 2001

Postavil sm si qmail streznik.
Problem je u bistvu ta da imam na moj ip nastimano eno domeno da se resolva.
Ce na strezniku pozenem pine in posljem mail na user at virtualna.domena.nl
dobim
posto lepo v inbox. Ce posljem iz kjerkoli drugje na ta naslov dobim odgovor
v stilu

"
The original message was received at Thu, 4 Jan 2001 14:40:14 +0100
from isis.telemach.net [213.143.65.10]

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<user at virtualna.domena.nl>

554 MX list for virtualna.domena.nl. points back to neki.domena.nl
554 <user at virtualna.domena.nl>... Local configuration error
".. sledi kopija pisma..

Iz drugih masin tudi posiljat ne morem prek mojega qmail smtp (al kaj je ze)
streznika,.. se kao streznik ne odziva.
Ceprov s telnetom na tist port dobim servis.

Zanima me tudi, ce dodam zamenjam dns streznike iz /etc/resolv.conf, kdaj
stopijo
v veljavo nove nastavitve? Je mozno da stopijo v veljavo brez ponovnega
zagona?