[ LUGOS ] SuSE 7.0 & Creative SB PCI 128

rok.papez at kiss.uni-lj.si rok.papez at kiss.uni-lj.si
Thu Jan 4 15:24:59 CET 2001

Zivjo!

On Wed, 03 Jan 2001, Janez Trenz wrote:

> Zadeva nima zveze s pnp. Poskusi z es1370 modulom, ki deluje s sb128.
> Sem videl zelo malo sb128, ki bi delovale z es1371.  1371 deluje z
> (originalnimi) Ensoniq PCI karticami, ¹e preden je Creative kupil
> Ensoniq. Imam za sabo eno tako zafrkavanje s sb128.

V bistvu je situacija ravno obratna.
ES1370 je v srarem (in pravem) SB 128PCI, ki ima 4 vtice na
zadnji strani.
ES1371 so prakticno vsi danes obstojeci SB 128PCI-ji in imajo na
zadnji strani 3 vtice.

Sicer pa gonilniki prav dobro poznajo kartice in ce ni prava se ne
nalozijo. Bojim se, da gre v doticnem primeru za tezave z BIOSom
ali PCI konfiguracijo.

 --
best regards,
Rok Papez.