[ LUGOS ] ADSL

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Feb 28 14:47:11 CET 2001

Na 28 Feb 2001 14:34:15 +0100, je Simon Golicnik zapisal:
> Na http://adsl.siol.net/tehnicne_zahteve.htm so tehnicne zahteve za dokaj
> ugoden dostop do interneta preko ADSL-a. Med zahtevami so seveda tudi
> polkna. Zanima me ce kdo kaj vec ve, ce se bo dalo zadevco uporabljati tudi
> z Linux-om.
> LP SImon

To ne drzi...
Na Abort2000 je bil pokrovitelj tudi SiOL&telekom, zato smo imeli link
preko ADSL ... blaz novak je imel s stvarjo cirka eno uro dela in potem
je delal (downloadat je mogu patch za ppp over ethernet)...
Torej stvar je tudi v sloveniji ze preizkusena, da deluje pod Linuxom...

Tipi, ki so nam priklopil zadevo so samo postrani gledal ko smo rekl da
ne bo laufal pod windowsi... :)

Bomo eno opozorilo jim napisal...

Lep Pozdrav
Andraz Tori