[ LUGOS ] Debian in slovenscina

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Feb 28 14:16:12 CET 2001

Na 28 Feb 2001 14:05:09 +0100, je Gregor Zor? zapisal:
> V ~.bashrc sem vsem uporabnikom dodal:
>       export LANG=sl_SI
>       export LC_ALL=sl_SI
>
> Ce zazenem StarOffice iz basha, deluje vse ok, ce pa ga zazenem iz menija, pa
> ne uposteva "sl_SI" in je za delo s slovenskimi dokumenti neuporaben.
> Najverjetneje zaradi istega razloga tudi v KDE-ju ne vidim sumnikov, ampak
> vprasaje.
>
> Kje bi lahko nastavil spremenljivko LANG, oz. katero drugo, tako da bi ves
> sistem deloval v "slovenskem" nacinu in ne le bash?
>
> Uporabljam Debian 2.2r2.

LANG=sl_SI.ISO8859-2

Uporabljam sicer debian Sid in gnome... tole mi pa gdm nastavi...
naceloma imas problem da ti mora kdm, ki ga verjetno uporabljas
nastaviti pravilni LANG - bash nima s tem nicesar
zato torej poglej kje bos kdm prestelal da ti bo nastavil pravilno lang
sprmenljivko

Lep Pozdrav
Andraz Tori