[ LUGOS ] Win95 & CD-rom

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Wed Feb 28 09:09:36 CET 2001

On Wed, Feb 28, 2001 at 09:04:39AM +0100, Grega Fajdiga wrote:
> niti ne >izbriše ! Ne vem !) CD-roma ob vsakem >ponovnem zagonu preprosto ne
> vidim >dokler ga ne insataliram ponovno !
>  >Slučajno kdo ve zakaj ????

Ker microsoft ve, da bos s tega cdja bral ilegalno pridobljene podatke.

> A to mislis gonilnike za win95 ali DOS prompt? Kater CD-ROM imas (model,
> proizvajalec, hitrost)?

Pravzaprav priporocam, da opustis uporabo operacijskega sistema,
ki proizvajalcu omogoca, da nadzira vsak tvoj korak, se vec, lahko
se ti prikrade v podzavest (ceprav v to ze rahlo dvomim, saj
taka tehnologija za microsoft predstavlja nekaj tako naprednega,
da bi potreboval vsaj GHz pentium). Skratka, linux, linux. BTW:
vsi ATAPI cd-rom pogoni so enaki, kar se tice driverjev.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer