[ LUGOS ] Postfix in ralying...

Janez Pirc lugosmail at klub-kgs.si
Tue Feb 27 09:45:52 CET 2001

Zivjo!

Imam en problem s Postfixom. Nikakor mi ne uspe nastimat, da bi mi na
smtpdju relayal po sledecem principu: posto relaya poslano iz bilokaterega
hosta, ce le From: oz. To: ustrezata doloceni domeni (torej, je naslov
prejemnika/posiljatelja oblike karkoli at neka_dolocena_domena.com). Te domene
naj bi bile naveden v dolocenem fileu. Probal sem ze vse zivo z access
tabelami in check_relay_domains a mi je najvec uspelo, da ni posiljalo
nikomur ;-) (Prisparajte mi modrovanja, da bom tako dejansko imel "open
relay", saj se tega zavedam)

Any ideas?

Hvala!

Btw...a slucajno kdo ve kako bi se enostavno in nebolece dalo znebiti vseh
sporocil, ki so v razlicnih mboxih in imajo "Subject: DON'T DELETE THIS
MESSAGE -- FOLDER INTERNAL DATA"? Tale sporocila namrec generira pop3d.

lp, Janez Pirc