[ LUGOS ] [Ambroz S. <salobir.saly@siol.net>] Linux on HPT366?

Jurij Rescic jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Mon Feb 26 10:42:31 CET 2001

Zdravo!

Sam imam izkusnjo s Promise ATA 100 kontrolerjem in ne s HPT.
Suse 7.0 dela na Promisovem, a rabis posebno boot disketo, ki
jo naredis po navodilih na njihovi strani.

RH6.2 pa nisem uspel spraviti gor kljub temu, da sem mu povedal
naslov; disk je potem sicer videl, a ni mogel pisati gor. Zaradi
pomanjkanja casa disk priklopil nazaj na ATA66. Postopek je bil
ravno opisan v enem od prejsnjih sporocil na to temo, napotki pa
so tudi na <http://www.geocities.com/ender7007/index.html>.

Prejsnji teden pa sem poskusil z RH7.1beta, in dela brez tezav
na ATA 100 (na istem PCju).

LP., Jure