[ LUGOS ] [Ambroz S. <salobir.saly@siol.net>] Linux on HPT366?

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Mon Feb 26 08:11:47 CET 2001

 salobir.saly at siol.net
> Zanima me, katera distribucija Linux-a bi deloval na UATA-66/100
> kontrolerjih? Sam imam namreč HPT366 kontroler in pri instalaciji
> RedHat-a 6.2 mi ni prepoznalo diska... Zanima me tudi, če se to da
> reĹĄiti ne da bi prestavil kabel diska na navadna ATA33 vrata?

Kolikor vem, je SUSE tista distribucija, ki najbolj skrbi za to da imajo
zelo up-to-date gonilnike, ampak ker jih ne uporabljam, ne vem konkretno
kaksno podporo imajo.

Za prvo silo, ce zelis da se diski na tem kontrolerju "vidijo" pod linuxom,
naredis:
cat /proc/pci
in dobis nekaj takega:

    RAID bus interface: Promise Technology Unknown device (rev 1).
             Vendor id=105a. Device id=4d33.
             Medium devsel.  IRQ 12.  Master Capable.  Latency=32.
             I/O at 0xe000.   (a)
             I/O at 0xd804.   (b)
             I/O at 0xd400.   (c)
             I/O at 0xd004.   (d)
             I/O at 0xc800.   (e)

Zdaj naredis reboot in ko dobis lilo: prompt, vpises nekaj takega:

linux ide2=a,b+2 ide3=c,d+2
(parametre a,b,c,d poberes iz /proc/pci izpisa, seveda. Pazi na hexadecimalno
aritmetiko ko sestevas, 8+2=A, E+2=10)

Zdaj bi diski morali biti vidni, vendar do njih dostopas z starim naciom.

Zdaj gres na www.si.kernel.org,
http://ftp.si.kernel.org/pub/linux/kernel/people/hedrick/
in od tam potegnes Ultra IDE patche za svoj kernel.

Potem gres na /usr/src/linux in naredis
patch -l -p1 </lokacija/ide/patchev

Potem samo se prevedes novi kernel in imel bos podporo za svoj vmesnik
pri polni hitrosti (HTP366 _je_ podprt v Hendrikovih patchih).

Lep pozdrav,
         Matija
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important
Matija.Grabnar at arnes.si