[ LUGOS ] kde 2 instalacija

Damjan Bole damjanbole at gmx.net
Thu Feb 22 22:09:53 CET 2001

Ce malo pobrskas po kde strani bos nekje nasel link na opis kako
pripraviti KDE2, da bo zivel v sozitju s KDE1. Ampak verjetno bi rad
presedlal na novo verzijo torej lahko odstranis 1.1.2 pakete.

Quick'n'dirty (odstrani --test ce si preprican)
rpm -e --nodeps --test $(rpm -qa|grep "kde\|qt")

Potem pa se preseli v dir s kde rpm-ji in (potem, ko si instaliral qt2)
ne skrbi za pravilen vrstni red ampak napisi:
rpm -Uvh *.rpm

lp
Damjan