[ LUGOS ] WM v debianu

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Thu Feb 22 11:51:11 CET 2001

Ahoy,

a se je kdo kolikor toliko poglobil v nastavljanje Window Makerja v debianu?
Pa ne namescenega lepo iz sourcea, pac pa .deb

WMRootMenu, recimo, je foobar. Moj vsebuje natanko tole:

"menu.hook"

?!?

Obstaja pa /usr/share/applnk/debian_menu, kjer je dejanska struktura menija
... no, saj tisti ki to imate poznate zadevo. Ampak katera rec tiste filete
sproducira v WM razumljiv meni??
Jaz sem na tem, da WM vrzem dol in ga namestim kot v starih dobrih casih iz
tarballa, da bom lepo na znanem terenu. :P

Zaradi te spremembe odpade urejanje menijev z WPrefs ali wmakerconf, da ne
govorim o tem, da ni normalnega WMRootMEnu, ki bi ga na roke popravil ...

--
Andraz Hvalica                      |   Computers make very fast, very
andraz at amis.net                     |   accurate mistakes.