[ LUGOS ] Vprasanje o userjih na RH-7.0

Linux programing programing at nib.si
Thu Feb 22 08:01:46 CET 2001

Ciao!

Ravnokar sem instaliral RedHat 7.0 ... prej sem imel slackware ... no iz
stare distribucije sem si prenesel userje in nastavil prav permisione do
raznih direktorijev, tako imam recimo userja dezo z UID 500 in GID 500 ter
home /home/DEZO/dezo ... GID 500 = dezo
/home ima permisione dr-xr-xr-x root.root
/home/DEZO drwxr-x--- root.dezo << na slackware sem imel drwx--x---
/home/DEZO/dezo drwx------ dezo.dezo

No kadar se hocem loginat kot dezo zali naredim su - dezo (iz roota), mi
javi sledece:
su: warning: cannot change directory to /home/DEZO/dezo: Permission
denied, tako da se znajdem kar v /home ... no ce pa probam potem pridet v
svoj home z cd /home/DEZO/dezo pa vse lepo dela in tudi ls dela ... kaj je
narobe? Oz. kje se rece temu glupemu RH, da naj ne razbija jajc?

Hvala in lp,
Dezo