[ LUGOS ] HP station 715/100

Darko Koruga darko.koruga at hermes.si
Thu Feb 22 07:57:46 CET 2001

On Thu, 22 Feb 2001 07:52:59 +0100 (MET) Luka Grah <luka.grah1 at guest.arnes.si> wrote:

> Prisel sem do HP station 715/100 racunalnika in ga ne znam oziveti. Sicer
> je brez diska in rama, vendar mi racunalnik ne pokaze niti proma. Probla
> sem prikljuciti nanj terminal na seriski port  in tudi monitor, vendar se
> nikjer nic ne izpise. Monitor ne dobiti niti signala racunalnika.
> Sam racunalnik nima vhoda za mis in tipkovnico. Ima kdo ze kaksne izkusnje
> s HP postajami?

Mi jih imamo tu cel kup. Brez diska ti mora pokazati vsaj HP boot slikico
ampak brez RAM-a to ne bo slo. Se nekaj, privzeta resolucija je 1280x1024
zato pazi da imas dober monitor. Zadevo se da prestaviti tudi do 640x480
ce me spomin ne vara. Prikljucek za tipkovnico in misko je pa na zadnji
strani, 2 mini DIN konektorja sta (a-la PS/2 miske in tipkovnice).

Lp,
           Darko