[ LUGOS ] Zamenjava gesla

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Mon Feb 19 23:50:02 CET 2001

On Mon, Feb 19, 2001 at 11:44:36PM +0100, Bostjan Stupica wrote:
> Imam SuSE v6.4.
> ---
> New password:
> Password will be truncated to 8 characters   <--- ???
> ---
>
> Kaj lahko naredim, da bom lahko uporabljal daljša gesla od 8. znakov?

Suse 6.4 je ocitno starejsi, kot bi si jaz mislil ;-]

Omejitev gesla na 8 znakov je omejitev kodiranja "crypt".

Ce imas v /etc/shadow nekaj takega:

borut:asdkugbaIRBGU:....
      ^ 13 znakov ^

potem uporabljas crypt.

Ce je katerikoli od vnosov daljsi od tega, tvoja distribucija podpira
tudi MD5 hash, ampak ga iz neznanih razlogov ne uporablja.
Navadno je tako, da ce distribucija podpira MD5, se ob zamenjavi passworda
ta avtomatsko uporabi. Ocitno ga tvoja distribucija ne podpira.

Lepa resitev: upgradaj distribucijo.
Lepa resitev #2: upgradaj PAM (konkreten problem lezi v /lib/security/pam_unix.so)

Ker se na te zadeve ocitno ne spoznas najbolj, bo verjetno edina primerna
"Lepa resitev", pa se svojega lepega urejenega RPM sistemcka si ne bos
pokvaril ;-]

Ce bi se pa rad naucil, kako zadeve delujejo, bo primerna tudi
"Lepa resitev #2".

Borut
borut.mrak at ijs.si