[ LUGOS ] CD Pekac

Ales Casar casar at uni-mb.si
Mon Feb 19 14:57:07 CET 2001

On Mon, 19 Feb 2001, Ales Smrdel wrote:

> Rad bi si kupil zunanji SCSI CD pekac, pa so mi ponudili
> Plextorjevega PlexWrite-a 12/4/32. Instaliran imam RH 6.1,
> pa me zanima, ali ga je kdo ze uspesno instaliral pod Linuxom,

Tocno takega sicer se nisem videl, sem pa imel opravka ze z PleXWriter
12/10/32S. Nasploh bi ti raje priporocal slednjega, predvsem zaradi
vgrajene BURN-Proof tehnologije. Ceprav po drugi strani imam izkusnje z
Yamaho 6x4x16 (brez BURN-Proof) na masini s Pentiumom 120, kjer je pecenje
pri 6x hitrosti vedno delalo brez problemov, tudi ce se je med pecenjem
masina backupirala...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/