[ LUGOS ] Compaq Contura in instalacija

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Mon Feb 19 09:10:20 CET 2001

>Res je, to zna biti precejsnja zabava.

Zagotavljam ti, da gre lahko cisto brez vseh tezav! Masinca je dovolj
zmogljiva, da bo v konzolnem nacinu dobro sluzila, celo kaksne X lahko
pozenes, vendar se bos ob njih res postaral. Ce ne uporabljas X, pa bo cisto
v redu pozarni streznik, tiskalniski streznik ali kaj podobnega. Ce bolj
potrebujes prenosno pisarno, pa bos cisto v redu delal celo z emacsom v
znakovnem nacinu (emacs -nw), ce je to se kaksno zgornje merilo sposobnosti
racunalnika.

> Jst mam eno podobno masinco,
>486/66, 8mb rama, 340mb disk. Glavni problem dandanasnji je pomankanje
>rama, saj npr. vsi redhati po 6.0 zahtevajo za _instalacijo_ vsaj 16mb
>rama.

Osnovno namestitev naredi z RH 6.0, ki jo nato nadgradis, ce si tega res
zelis. Obicajno ne bo potrebno.

> Alternativa1: najdi pcmcia mrezno karto, ki deluje ok. Jst sm snel na
> bolhi eno ne2000 alike in mi dela iz prve. Zinstaliraj prek mreze po
> priljubljeni/podprti metodi: nfs,ftp,http,smb.

Ce potrebujes mrezno PCMCIA, si jo sposodi. Prav gotovo se bo kaksna nasla
tudi na IF8.
Namestitev na ta nacin je najbolj preprosta.

> Z 8mb rama tudi preklaplanje med konzolami dela obupno pocasi, disk pa
> tudi se ni slisal za dma transferje, tko da ne pricakuj prevec od
> masine.

Preklopi konzol so pocasni? V primerljivih sistemih, na katerih sem se
igral, so bili hitri (dokler nisem pognal X.). Celo ce sem si namestil
virtualne pisave, so sli preklopi hitro. Hitro pomeni preklop, ki traja manj
kot 1-2 s.

> Da se vzpostavi enostaven ssh, traja vec kot 10sec ... :)

Na 25 MHz 386 z 8 MB se mi povezava naredi prej. Ali imas morda prizganih
prevec servisov ali streznikov? Tale podatek ni optimalen in prej kaze na
tezave v tistem sistemu, kot na pravilo.

> Zato alternativa2, ki jo ze imam v planu in se jo bom lotil takoj, ko
> bom imel nekaj casa odvec: *BSD, konkretno OpenBSD. Trivialna
> instalacija, ki ne zahteva enormnih kolicin pomnilnika, lightweight
> install (~90mb tarballov), funkcionalen in secure sistem. In to je nekje
> to, kar lahko od take masine pricakujes. Upam, da ne mislis gor poganjat
> Xov & co? :)

Alternativa, ki pa jo jaz priporocam, pa je, da vzames mini distribucijo, ki
najbolj ustreza tvojemu namenu. Ce bos potreboval streznik, vzami taksno,
sicer pa kaj drugega:
http://www.icewalk.com/softlib/cat/cat_00145.html

Lep pozdrav,
Ales