[ LUGOS ] IR kontrola - kako?

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Fri Feb 16 20:46:36 CET 2001

Ehm!

Doma imam en cdrom drive od Adapteca, /proc/ide/ide1/hdd pravi, da je
"CREATIVE CD1220E". Sicer laser ne dela vec tako, kot bi clovek hotel,
ampak to je ze druga zgodba. Tisto, kar me zanima je to, da sem zraven
dobil se en IR daljinc, ki zna narest eject, predvajat cd, pol so gor se
eni gumbi kot za internet, pa "MENU" in tko naprej. Mislim, da se v
win instalira en progamcek, ki te komande pol prenasa v programe. No, v
glavnem, zanima me, kako bi se dalo v linuxu zaznavat signale z
daljinca. Po /proc sem ze saril, se posebej po interrupts, ampak se
stevilka nic ne spreminja, ko pritiskam tipke, torej to ne bo to. Meni
zdej manjka nekoliko znanja iz hardvera - kako bi se lahko se signali
prenesli do racunalnika? Kako bi jih prestregel, interpretiral in
uporabil?

Kot veliki cilj sem si zastavil, da bi rad z daljincem igral tetris :)

Lep pozdrav,
Andrej