[ LUGOS ] [Natasa Serec <natasa.s@guest.arnes.si>] Fwd: Manifestacija proti nestrpnosti-21.2.

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Fri Feb 16 00:09:17 CET 2001

raj ne komentiram ... sem bil zaposlen v tem domu in sem PROTI takim
manifestacijam, saj v koncni fazi ne primorejo k ciljem ki so bili
postavljeni prav nic pozitivnega ampak mogoce samo nasprotujejo zastavljenim
ciljem organizacij ki se s tem bavijo. Mislim, da bi stvari VSI morali
pustiti pri miru, moramo vedeti, da pojav azilantstva v svetu ni tako
tretiran kot pri nas in ni tako množicen pojav, mogoce begunstvo, ne pa
azilantstvo, vsi pa moramo vedeti, da prebežniki k nam ne prihajajo zaradi
politicnih, rasnih ali kakšnih perecij problemov, temvec predvsem zaradi
ekonomskih, kar pa njihovo podobo v medijih in "solidarnostnih"
organizacijah mocno spremini. V koncni fazi pa jim Slovenija ni ciljna
država, vendar pa samo "support" tranzitna dražava, to pa misim, da v
Sloveniji dobijo mogoce servirano še bolje kot v kateri drugi, bolj razviti
družbi, saj verjemite, azila tudi tam kar tako ne dobijo!

ups, pa sem rekel da se bom vzdržal komentarja!
lp Borut