[ LUGOS ] /etc/hosts

Ales Struznik ales at ro.zrsss.si
Thu Feb 15 17:09:07 CET 2001

> Well, zadevo sem sprobal pa se vedno ne gre. V \windows\hosts sem
> napisal:
>
> 127.0.0.1    localhost
> 192.168.0.1  linuxhost
>
> Netscape na winsih pise samo... Connect: Looking up host: linuxhost...
>
> Ce pa napisem na winsih: ping linuxhost pa zacne pingat samega sebe
> (192.168.0.2)...
> Seveda linux takih traparij ne dela...
>
> Ljubo Brglez

Napisal si narobe. Poglej zgoraj, v hosts imas 192.168.0.1 linuxhost,
pinga pa ti 192.168.0.2, ali pa si se zatipkal.
Dejstvo je da ce v hosts napises 192.168.0.100  blabla in v command reces
ping blabla ti bo pingalo 192.168.0.100. Seveda moras imeti zadnjo vrstico
v hosts datoteki pritisnjen <enter>. Vsaj na win311 je bilo tako in se
zdaj imam tako pa dela.

Pozdrav Ales