[ LUGOS ] Par vprasanj o RedHat-u

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Mon Feb 12 21:03:42 CET 2001

On Mon, Feb 12, 2001 at 08:40:23PM +0100, Jure Pecar wrote:
> ftp virtual hosts? afaik samo z vecimi IPji. razen ce zna ftpd kak
> voodoo magic zganjat okol tega.

ftp *protokol* NE podpira virtual hostinga na enem IP-ju. Ce hoces virtual
anonymous ftp-je, moras imeti ali vec IP-jev.

Jaz sem nekoc s proftpd-jem naredil to, da sem imel (za isti IP) dva
anonymous dostopa...vendar si za enega potreboval drugacen login (ne ftp
ali anonymous, ampak recimo "virtual-anon"), password pa ni potreben.

> cyrus: way to go. sploh v2 :)

Ce nimas dosti uporabnikov (recimo manj kot 20 ali 30), potem je cyrus po mojem
overkill. Naredis sistemske userje, za shell jim das /usr/bin/passwd (recimo),
tako da se ne morejo logirat preko ftp-ja in problem je resen. Vsaj meni se ne
zdi vredno postavljat cyrus-a za par uporabnikov.

Borut
borut.mrak at ijs.si