[ LUGOS ] Par vprasanj o RedHat-u

Dezo Programing at nib.si
Mon Feb 12 08:36:11 CET 2001

Ciao!

> najprej povej zakaj bos rabil zadevo ...
> postgres vs. mysql je pa take sorte vprasnanje, kot ali ti je bolj vsec
> rdeca al modra srajca ...
Torej SQL bom rabil v glavnem za povezavo z apachijem in za hranjenje kakega
adress booka za IMP web-mail, ftp bi rad nastimal, da ima vsak uporabnik
vpogled LE V SVOJ HOME (to bi rad naredil tudi s shellom, vendar za to sem
moral zaceti pisati kernel modul, ker ne vem kako bi drugace to naredil -
torej ls le v ~ in poddirektorijih) - do zdaj sem uporabljal wu-ftpd ... tu
pa bi mi prisel se prav virtual_hosts na ftpdju (tako da ce gres recimo na
ftp.dezo.org se odpre drugo kot na ftp2.dezo.org), za mail bom uporabljal
postfix, vendar moram pogledati ce zna delati z virtualnimi domenami (do
zdaj sem uporabljal sendmail, vendar je zajeban za konfiguracijo, pa se
pocasen je), namrec info at dezo.org mora kazati drugam kot recimo info at dezo.si
... rad pa bi uporabljal CYRUS IMAP, vendar tisti patch za postfix je nekam
cuden.

Se enkrat hvala za pomoc.

Lp,
Dezo