[ LUGOS ] Par vprasanj o RedHat-u

Dezo Programing at nib.si
Sun Feb 11 22:00:51 CET 2001

Pozdravljeni,

odlocil sem se da bi da en servercek dal gor RedHat ... na serverju rabim
mail (smtp, pop3, imap), web (ssl, php, mogoce tudi kak asp), dns, ftp in
sql.

Razmisljal sem da bi instaliral RedHat-7.0 z postfix, apache, bind, mysql,
za ftp pa ne vem katerega dat gor.

Rabil pa bi kak nasvet glede odlocitve (ce je mogoce boljse uporabljati
postgresql kot mysql ali kaj podobnega), poleg tega pa me zanima ce obstaja
kaka konzolna aplikacija za "update" RedHat-a (pac da sama pobere in
instalira errata popravke ... namrec rad bi zaganjal kaj takega preko
telneta)???
Zanima me tudi kaj naj instaliram za nadzor omrezja oz. kak port scaner
loging ali kaj podobnega???

Hvala in lp,
Dezo