[ LUGOS ] postfix

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar at over.net
Fri Feb 9 10:01:24 CET 2001

At 23:14 8.2.01, you wrote:
>-kar naprej so mi prihajali maili v stilu internal folder data-do not
>remove-v pine jih sicer nisem videl, jih je pa zato opazil biff in sem ga
>moral za normalno delo izkljuciti.

Laufas uw-imap paket? Ce si ze na postfixu, lahko preides se na kak drug
sistem za posto. Cyrus IMAP server ali Courier, ce imas Maildir.

>-ob pobiranju poste s pop3 zelo dolgo pobira listo messagov - in zdi se mi,
>da dejansko zdlja 40 kB,preden uspe prebrati stevilo mailov in jih tudi
>normalno pobrati.

mbox ni pravi format za packe, ki puscajo veliko maila na serverju. Cyrus
ali kaka Maildir varianta se bo obnesla precej boljse

>Kaj bi lahko bilo narobe,ali sta problema lahko povezana - recimo veliko
>stevilo nevidnih internih mailov, ki pa pop3 se vedno obremenjuje..?

Poglej same fajle na strezniku. So verjetno precej veliki, ne?

Tomaz