[ LUGOS ] hibernacija pod linuxom

Damjan Bole damjanbole at gmx.net
Thu Feb 8 21:16:17 CET 2001

No, omenil sem win2k, ce ves kako je tam to urejeno. Odpiranje oken na
pravih pozicijah mi ne pomaga, rad bi se shranjene vse procese, vsebino
pomnilnika, npr, da si nalozis 20 al vec oken z raznimi novicami in
postanes zaspan, pa hiberniras sistem in preberes jutri. Anyway, hvala
za reply. Sploh pa je to menda stvar za v kernel in ne za user space
programe.

lp
Damjan