[ LUGOS ] kernel 2.4 maskerada & vprasanja

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Wed Feb 7 21:48:49 CET 2001

* On 07-02-01 at 20:38 Mitja Novak (mitja at velenje.cx) wrote:
+----Here quoted text begins----+
[...]
> napisal si tudi maskerada v subjectu no za maskarado pa napisi ...zamenjaj
> 10.0.0.0/8 z tvojim lanom ter eth0 z out interfacom
>
> iptables  -t nat -A POSTROUTING -s 10.0.0.0/8 -o eth0 -j MASQUERADE
>
> Za state (da dovolis samo ze uspostavljene povezave nazaj)
>
> iptables  -t filter -A INPUT -m state --state ESTABLISHED,RELATED   -j ACCEPT
>
> Evo naprej pa nebi smelo biti tezko.
>
> Mitja

+----and here the quote ends----+
Hvala za pomoc z logiranjem!

Hmm kako tale zadev z established deluje... se da o tem kaj vec kje prebrati?

Maskerado sem jaz z vrstico podobno tvoji ze nastimal, samo te --state
ESTABLISHED vrstice pa nisem vkljucil, tako da me zanima ali je obvezna za
delovanje maskerade ali ne.

Vnaprej hvala!

Bostjan
--