[ LUGOS ] kernel 2.4 maskerada & vprasanja

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Wed Feb 7 20:16:10 CET 2001

Pozdravljeni!

Ravnokar sem na server napacal kernel 2.4, pa sem ugotovil, da mi iptables dela
preglavice, namrec imam sledece probleme:
parameter:
-l (log) ne deluje vec tako kot je pri ipchains, in mi iz man-page-a ni dovolj
jasno kako ga implementirati
-t (tos) parameter naj bi sedaj bil -tos, pa mi pri ukazu -tos 0x10 vrne
Bad argument `0x10'

Ali obstajajo kaka bolj obsirna in natancna navodila, kot je man page od
iptables? Bi mi lahko kdo povedal kje se nahajajo ce obstajajo?

Vnaprej hvala!

Bostjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS at neonatus.net, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus at neonatus.net
           RSA id: 0x90178DBD, Powered by Debian GNU/Linux 2.2+.
	     Cellular: +38641243189, Predjamska 4, 1000 Ljubljana
     Student of Slovenian veterinary faculty, University of Ljubljana.