[ LUGOS ] Spet Debian in slovenscina

Gregor Zor? gregor.zorc at email.si
Wed Feb 7 08:25:44 CET 2001

Kaj sem jaz naredil, da mi sedaj za silo delajo šumniki:

- v datoteki /etc/X11/XF86Config-4 je naslednja vrstica:
	        Option          "XkbLayout"     "sl"
- inštaliral sem slovenske fonte (Slovenian Howto), ter poti do njih dodal v
datoteko /etc/X11/xfs/config,
- spremenil sem datoteko /etc/X11/xkb/symbols/si , tako da namesto "opisnih
kod" vsebuje "kode" (je pripeta),
- spremenil sem datoteko ~/.kde/share/config/kxkbrc (pripeta),
- v ~.bashrc sem dodal "export LANG=sl_SI.iso8859-2" (ta točka ne vem če je
nujno potrebna, oz. ne vem čemu točno služi)
- v kde-ju sem nastavil fonte na iso-8859-2.

Mislim, da je to vse. Sedaj mi slovenski znaki (in kombinacije z AltGR)
delujejo v netscape-u, lyx-u (kar so tudi samo po prvih dveh točkah), ter
večini kde aplikacij. Še zmeraj se namesto šumnikov pojavljajo vprašaji na
namizju kde-ja, ter v konquer-ju (brskanje po disku) in še kje.

Nepravilno delujejo tudi staroffice, openoffice in mozilla. V staroffice-u se
šumniki sicer prikažejo, vendar se ne izvozijo pravilno, tako da datoteke v
msoffice-u ne prikažejo šumnikuv, ampak ulomke (tega v redhat-u ni bilo). V
openoffice pa šumniki sploh "ne primejo".

Vse ideje, kako rešiti še zadnje težave s šumniki so dobrodošle.

lp
Gregor