[ LUGOS ]

Mitja Gros Mitja.Gros at siol.net
Tue Feb 6 14:11:15 CET 2001

At 14:08 6.2.2001 +0100, you wrote:

>very well, kaksno je vprasanje?

Imam problem: imam ISDN "modem" 3com ISDN PRO TA (pac kar telecow prilaga
ISDN paketom) in mi ga ne uspe usposobiti pod Linuxom, tako da bi
uporabljal USB. POrblem je sledeci: z wvdialom klicem, zadeva vsopstavi
zvezo, ampkak ne zazna carrierja (kdaj ga zazna in dela brez problema, brez
da bi kakorkoli spreminjal nastavitve). Kernel je 2.4.1, USB in PPP podpora
sta skompajlani, pppd 2.4.0, wvdial 1.41, modem pa deluje, ce ga privezem
na kompjuter prek COM porta. Kaksna ideja, kaj storiti?

>(Mimogrede, res se da prebrat...ampak jaz se ne bom trudil s tem. Oz.
>ce se bom trudil prebrat, nalasc ne bom odgovoril)

Slovenska prijaznost.

Mitja Gros

http://www.mitjagros.com