[ LUGOS ] sig_alarm.o

GM creative at amis.net
Mon Feb 5 13:32:16 CET 2001

At 13:21 5.2.2001, you wrote:
> [...]

zdaj pa se je en stos ... zdaj pa nardi ta signal.h skozi in se zatakne pri
errno.h in javi:
         ./compile error.c
          In file included from /usr/include/errno.h:36
          from error.c:1:
          /usr/include/bits/errno.h:25: linux/errno.h: No such file or
directory

in vidim da imam problem vsemi novimi paketi ki jih zelim prevesti. Javlja
mi napake in mi ne prevede do konca odkar sem sel iz kernel 2.2.13 v 2.2.16
pri RH6.2. Ne morem prevesti niti proftpd-ja ...

any idea ?

Gorazd